Як сказав колись видатний український педагог В. О. Сухомлинський: «Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції».
Урок у всьому його різноманітті і в усіх різновидах – незвичайно складне педагогічне явище, а сучасний урок – це передусім урок, на якому створено реальні для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів у навчанні. Це особистісно-орієнтований урок, у центрі якого особистість учня. Тому, щоб урок був сучасним, і сам вчитель повинен бути творчою, компетентною особистістю, якій притаманні педагогічна креативність, толерантність у спілкуванні, творчість у діяльності. Без цих рис педагога урок буде мало ефективним і нецікавим для учнів.
Для сучасного уроку характерним є вчасна педагогічна підтримка дітей, запобігання перевантаженню, виховання людської гідності дитини, віри в свої сили, бажання досягти успіху.
Щоб допомогти молодим спеціалістам та малодосвідченим вчителям зорієнтуватися у широкому виборі ефективних методів використання інновацій під час проведення уроків, нещодавно заступник директора школи з навчально-виховної роботи СШ №35 Саранчук О.М. провела з молодими спеціалістами школи семінар «Типи сучасного уроку».
Молоді вчителі заздалегідь підготували теоретичний і практичний матеріал про типи сучасного уроку, зокрема комбінований урок з німецької мови продемонструвала вчитель англійської та німецької мов Фіголь О.В., урок засвоєння нових знань з німецької мови підготувала та показала Шпонарська Ю.О., Кузнєцова В.О. запропонувала урок засвоєння нових знань з англійської мови, урок контролю і корекції знань і вмінь продемонстрував вчитель математики Куницький В.П., вчитель історії Галета І.В. розповів про урок практичного застосування знань, навичок і умінь.
Даний захід був спрямований на формування педагогічної майстерності молодих вчителів. Кожен з присутніх поповнив свій досвід цікавими і важливими методами та прийомами, які необхідні для сучасного вчителя, щоб перетворити сучасний урок у спільну творчість учителя й учнів.