Підготовку дітей до виконання свого життєвого призначення, різних соціальних ролей - мужнього сина, турботливої доньки, доброго брата чи сестри - треба починати з раннього віку, коли починає формуватись особистість. Неохідно з малечку формувати правильне розуміння ролі чоловіка та жінки в суспільстві, модель поведінки певної статі, прищеплювати культуру взаємовідносин.
З огляду на це перед педагогами дошкільних закладів стоять такі завдання з гендерного виховання дошкільників:
- виховувати у дітей стійкий інтерес і позитивне ставлення до себе як об’єкта пізнання;
-підтримувати фізичне і психічне здоров'я дітей, радість світосприйняття. оптимістичне ставлення до навколишнього світу;
-створювати умови для набуття досвіду відносин з навколишнім світом у цілому і світом людей зокрема;
-ознайомлювати з основними функціями сім'ї як психологічної групи і соціального інституту;
-закладати основи виконання відповідних своїй статі соціальних ролі.
19 вересня 2013 року в дошкільному навчальному закладі №599 відбулось секційне засідання для вихователів старших груп на тему: «Формування статево-рольової поведінки старших дошкільників». До уваги присутніх були представлені заняття з дітьми старших груп: «Дерево дружби» вихователь Бондаренко Л.В., «У світі хлопчиків та дівчаток» (вихователь Микитенко Л.І.), «Маленькі українці» (вихователь Гречанюк І.Г.). Практичний перегляд завершив мюзикл «Сірий,чесний,закоханий»(музичний керівник Осєчкова Л.С.,вихователь Заморська С.В). Вихователь – методист закладу Носата І.Б. презентувала педагогам району досвід роботи з гендерного виховання дошкільників. Наприкінці зібрання психологом Ньорбою О.М. проведено цікавий психологічний тренінг.
Джерело: управління освіти Святошинського району.