Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Апарат  →  Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

УВАГА!

З 01.01.2024 нові розміри адміністративного збору!!!

Розмір адміністративного збору за декларування місця проживання, реєстрацію місця проживання, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання:

1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, з 01.01.2024 в розмірі 45,42 грн – за декларування / реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом 30 календарних днів після прибуття до нового місця проживання (перебування);

2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, з 01.01.2024 в розмірі 75,70 грн – за декларування місця проживання / реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку;

3) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, з 01.01.2024 в розмірі 45,42 грн – за зняття із задекларованого / зареєстрованого місця проживання / зміну місця проживання.

Увага! За декларування місця проживання / реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (декларування місця проживання / реєстрація місця проживання).

  Посилання на закон https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1871-IX#Text

 

Адреса для листування та прийому документів з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб

Місцезнаходження відділу (адреса)

пр-т Берестейський, 97  (І поверх, приміщення управління (Центру) надання адміністративних послуг

03115, м. Київ, вул. Львівська,  8/6

НОТАРІАЛЬНІ ЗАПИТИ:

НОТАРІАЛЬНІ ЗАПИТИ щодо підтвердження реєстрації місця проживання фізичних осіб на території Святошинського району м. Києва можливо залишити  за адресою: м. Київ, вул. Львівська, буд. 8/6 в приміщенні на І поверсі, опустивши запит в скриньку:

з понеділка по четвер з 9:00 – 18:00,

у п’ятницю з 9:00 – 16:30

або направити засобами Укрпошти на адресу Святошинської РДА: пр-т Берестейський, 97, м. Київ, 03115:

З МЕТОЮ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ОСІБ ГОТОВІ ВІДПОВІДІ НА НОТАРІАЛЬНІ ЗАПИТИ ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ НАПРАВЛЯЮТЬСЯ ЗАСОБАМИ УКРПОШТИ АБО НА ПРОХАННЯ АДРЕСАТА ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ

 

Телефон

тел.: (044) 290 07 12

Електронна адреса

 [email protected]
 

Начальник відділу – 

ГАВА Наталія Олександрівна

 тел. (044) 290 07 13

особистий прийом проводиться:

у середу з 0910 до 1230

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник начальника відділу – Фірсова Лідія Олександрівна

 тел. (044) 290 07 12

графік особистого прийому:

п’ятниця  з 0910 до 1230

Спеціалісти відділу:

 

1)Ткаченко Ірина Юріївна - головний спеціаліст

2)вакансія – головний спеціаліст 

3)Рябоконь Тетяна Вікторіна – головний спеціаліст

4)Дущенко Наталія Володимирівна – головний спеціаліст

5)Дацюк Тетяна Анатоліївна – головний спеціаліст

6) Грузд Лілія Уліянівна – головний спеціаліст

7)Сторчоус Вікторія Василівна – провідний документознавець

8)Сафанюк Ірина Володимирівна - головний спеціаліст

Положення про відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!

Шановні громадяни, якщо у вашому володінні, розпорядженні та користуванні знаходяться будинкові книги приватних домогосподарств та багатоквартирних будинків (в яких міститься інформація щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб) відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Святошинської районної в місті Києві держаної адміністрації Святошинського району м. Києва просить Вас провести передачу зазначених книг з метою подальшого зберігання та у разі необхідності використання у роботі.  

Пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» визначено, що до 4 квітня 2016 року житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх, відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Сподіваємось на Ваше розуміння та дякуємо за співпрацю.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ!

 З грудня 2016 року довідка за Формою №3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесені зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів). Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.

 
Версiя для друку